Teleoperador/a de contact center (amb certificat de discapacitat ≥33%)

Fundación Adecco València

Inscripcions tancades

Tens experiència en atenció a clients? Has treballat en contact center anteriorment? Has desenvolupat funcions en la planificació de rutes? Si és així, aquesta és la teva oferta!

Empresa del sector de la climatització busca personal en el seu contact center ubicat a València. La posició és de jornada completa on treballaràs a torns de matí i tarda de dilluns a divendres amb possibilitat de treballar algun dissabte i festiu.


Funcions

  • Atenció i realització de trucades a clientes i clients.
  • Consultes.
  • Reclamacions.
  • Gestió de cites de revisions.
  • Actualització de dades de clients.
  • Citació per als controls de qualitat.
  • Gestió de rutes.
  • Realització d' informes i reporting.

S'ofereix

  • Salari segons conveni.
  • Contractació indefinida o per substitució.
  • Torns de matí i tarda.
  • Possibilitat de teletreball.

Perquè creiem en el Talent i no en les etiquetes estem compromesos amb la no discriminació per raó de raça, edat, sexe, estat civil, ideologia, opinions polítiques, nacionalitat, religió, orientació sexual o qualsevol altra condició personal.

Aquests són els nostres principis, els que guien la nostra forma d'actuar, la nostra forma de ser, d'entendre i liderar el mercat laboral.





Requisits

  • FPII Administració i Finances o FPII Màrqueting i Publicitat.
  • 1 any d' experiència en lloc similar o 2 anys en call center.
  • Valorable coneixement del valencià.
  • Mentalitat de servei i capacitat de treball en equip.
  • Persones amb discapacitat: Caldrà disposar d' un Certificat de Discapacitat oficial igual o superior al 33% emès per l' organisme públic competent.