T'apassionen les vendes? Tens experiència prèvia en atenció al públic? Et consideres un comerciant compromès, col·laborador i bon company? Si a més, disposes de certificat de discapacitat, llavors continua llegint, perquè aquesta pot ser la teva oferta!
Empresa dedicada a la venda d'articles de llar busca personal d'atenció al client per construir una experiència de compra única per als clients proporcionat el millor servei i una atenció personalitzada.
S'ofereix
- Contracte Indefinit.
- Jornada de 20, 30 o 40 hores setmanals.
- Salari segons conveni.
- Retribució atractiva i descompte de personal.
- Assegurança mèdica.
- Formació contínua i possibilitats de progressió professional, apostem pel creixement i la promoció interna.
Perquè creiem en el Talent i no en les etiquetes estem compromesos amb la no discriminació per raó de raça, edat, sexe, estat civil, ideologia, opinions polítiques, nacionalitat, religió, orientació sexual o qualsevol altra condició personal.
Aquests són els nostres principis, els que guien la nostra forma d'actuar, la nostra forma de ser, d'entendre i liderar el mercat laboral.
Requisits
- Experiència en botiga i en magatzem, supermercats o grans superfícies.
- Gust per treballar en equip amb la màxima atenció al detall.
- Disponibilitat per treballar en horaris rotatius.
- Estudis d' Educació Secundària Obligatòria o superiors.
- Es valorarà el maneig d'idiomes (anglès, francès o alemany)
- Caldrà disposar d' un Certificat de Discapacitat oficial igual o superior al 33% emès per l' organisme públic competent.