Recepcionista - auxiliar administratiu/va (amb certificat de discapacitat ≥33%)
Fundación Adecco Alcàsser
Inscripcions tancades
T'interessa treballar com a auxiliar administrativa/o en el sector de les enginyeries? ¿Disposes de vehicle propi?
Important empresa ubicada a Alcàsser requereix incorporar un/a auxiliar recepcionista/administratiu/va.
Funcions
- Atenció de visites.
- Realització de les activitats de recepció.
- Suport a consultes i dubtes del personal intern.
- Gestió d' entrades i sortides.
- Suport al departament administratiu.
- Control de claus de la nau i el mobiliari.
- Adequació i verificació de l' ordre de les sales de reunions.
- Control sobre la gestió i reserva de vehicles i les seves claus.
- Gestió del material.
S'ofereix
- Treball completament presencial en oficina.
- Entorn dinàmic i gratificant de desenvolupament professional, amb espai per desenvolupar capacitats pròpies.
- Conciliació familiar i polítiques de retribució flexible com assegurança mèdica/essa o tiquet guarderia.
- Horari de dilluns a dijous de 8:30h a 14:00h i de 15:00h a 18:00h, i divendres de 8:30h a 14:30h.
Perquè creiem en el Talent i no en les etiquetes estem compromesos amb la no discriminació per raó de raça, edat, sexe, estat civil, ideologia, opinions polítiques, nacionalitat, religió, orientació sexual o qualsevol altra condició personal.
Aquests són els nostres principis, els que guien la nostra forma d'actuar, la nostra forma de ser, d'entendre i liderar el mercat laboral.
Requisits
- FPI Tècnic/a en gestió administratiu/va.
- 1 any d'experiència com a auxiliar administrativa/o.
- Nivell mitjà del Paquet Office.
- Tenir habilitats comunicatives i de treball en equip.
- Disposar de vehicle propi.
- Persones amb discapacitat: Caldrà disposar d' un Certificat de Discapacitat oficial igual o superior al 33% emès per l' organisme públic competent.