Recepcionista - auxiliar administratiu/va (amb certificat de discapacitat ≥33%)

Fundación Adecco Alcàsser

Inscripcions tancades

T'interessa treballar com a auxiliar administrativa/o en el sector de les enginyeries? ¿Disposes de vehicle propi?

Important empresa ubicada a Alcàsser requereix incorporar un/a auxiliar recepcionista/administratiu/va.


Funcions

  • Atenció de visites.
  • Realització de les activitats de recepció.
  • Suport a consultes i dubtes del personal intern.
  • Gestió d' entrades i sortides.
  • Suport al departament administratiu.
  • Control de claus de la nau i el mobiliari.
  • Adequació i verificació de l' ordre de les sales de reunions.
  • Control sobre la gestió i reserva de vehicles i les seves claus.
  • Gestió del material.

S'ofereix

  • Treball completament presencial en oficina.
  • Entorn dinàmic i gratificant de desenvolupament professional, amb espai per desenvolupar capacitats pròpies.
  • Conciliació familiar i polítiques de retribució flexible com assegurança mèdica/essa o tiquet guarderia.
  • Horari de dilluns a dijous de 8:30h a 14:00h i de 15:00h a 18:00h, i divendres de 8:30h a 14:30h.

Perquè creiem en el Talent i no en les etiquetes estem compromesos amb la no discriminació per raó de raça, edat, sexe, estat civil, ideologia, opinions polítiques, nacionalitat, religió, orientació sexual o qualsevol altra condició personal.

Aquests són els nostres principis, els que guien la nostra forma d'actuar, la nostra forma de ser, d'entendre i liderar el mercat laboral.

 






Requisits

  • FPI Tècnic/a en gestió administratiu/va.
  • 1 any d'experiència com a auxiliar administrativa/o.
  • Nivell mitjà del Paquet Office.
  • Tenir habilitats comunicatives i de treball en equip.
  • Disposar de vehicle propi.
  • Persones amb discapacitat: Caldrà disposar d' un Certificat de Discapacitat oficial igual o superior al 33% emès per l' organisme públic competent.