Funcions
- Gestió de la Prevenció de Riscos, en les especialitats assumides pel servei de prevenció en el seu àmbit geogràfic.
- Responsable de la gestió preventiva de la/s línia/s de negoci assignada/s.
- Realització de la documentació preventiva pròpia de cada servei: realització d'avaluacions de riscos, proposta de mesures de prevenció a través de les planificacions preventives, control de la documentació dels treballadors/es.
- Comunicació amb l' operativa per al seguiment i actualització de les planificacions preventives dels serveis.
- Assistència al/s Comitè/s de Seguretat i Salut pertanyent/s al seu àmbit d'actuació, com a òrgan assessor.
- Realització d' activitats d' informació i formació en matèria de seguretat i salut.
- Realització de controls periòdics (inspeccions i observacions preventives) per tal de comprovar les condicions de treball i l'activitat dels treballadors/es així com la proposta de mesures preventives.
- Gestió de la coordinació d' activitats empresarials amb els clients en els quals es presta servei.
- Interlocució amb els Serveis de Prevenció Aliens per a la gestió de la Vigilància de la Salut.
- Participació, juntament amb els comandaments, en la investigació d' accidents i incidents.
- Participació i interlocució durant la realització d'auditories de certificació, internes i/o externes.
S'ofereix
- Lloc de treball: València.
- Tipus contracte: 1 Any.
- Salari brut: de 21000 a 24000.
- Durada jornada: completa.
- Torn/Jornada: Matí i vesprada.
Requisits
- Es requereix el certificat de discapacitat del ≥33%.
- Temps experiència: més de 6 mesos
- Valorable tenir coneixement en SAP, CRM