Auxiliar administratiu/va de vendes

ValSur Albal

Inscripcions tancades

Necessitem incorporar una persona com a Auxiliar Administratiu/va en el nostre departament d'atenció al client.


Funcions

  • Atenció al client via telèfon i via email.
  • Elaboració de pressupostos.
  • Gestió de comandes de venda.
  • Gestió de comptes de client.
  • Prospecció de clients.
  • Resolució d' incidències.

Requisits

  • Es requereix que tingui gran capacitat administrativa, experiència en gestió de vendes i relacions amb clients. 
  • Habilitats comunicatives, entusiasta, dinàmic i amb un gran afany per créixer professionalment.

Aptituds:

  • Dots comercials.
  • Capacitat per treballar en equip i amb orientació al servei.
  • Sentit de qualitat i professionalitat en l' atenció al client.
  • Capacitat per valorar-ne els detalls.
  • Capacitat d' aprenentatge i superació.
  • Persona amb iniciativa, resolutiva, ordenada i responsable.