Customer Support LATAM

Sesame | València

Inscripcions tancades

Funcions

  • Atenció telefònica a clients
  • Gestió i solució d'incidències des de suport
  • Reunions webinars amb clients
  • Suport a l'equip de Desenvolupament de Negoci en gestió diària

Requisits

  • Que tingues facilitat i interés a aprendre coses noves, així com una necessitat vital per millorar les coses i plantejar-te l'estat actual de l'eina.
  • Que sàpies treballar en equip, comunicar-te i expressar-te.
  • Que sàpies adaptar-te als canvis. Som una startup així que… pots esperar bastants corbes!

Experiència:

  • Experiència en atenció al client.
  • Experiència gestionant CRM
  • Horari: 14h a 22h


Avís sobre l'ús de cookies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a oferir els nostres serveis. Si continues navegant, considerarem que acceptes el seu ús. Per més informació consulta la nostra política de cookies.