Customer Success Manager

Sesame | València

Inscripcions tancades

Funcions

Retenció i alta satisfacció de mitjanes i grans comptes. Les teues tasques es basaran en la gestió d'aquests comptes les seues diferents etapes a partir del tancament de la venda: disseny de pla d'implementació, onboarding, realització de trainings a managers, gestió de sol·licituds de desenvolupaments i integracions amb l'equip de producte, NPS i up selling/cross selling. 

Requisits

  • Que tingues facilitat i interés a aprendre coses noves, així com una necessitat vital per millorar les coses i plantejar-te l'estat actual de l'eina.
  • Que sàpies treballar en equip, comunicar-te i expressar-te.
  • Que sàpies adaptar-te als canvis. Som una startup així que… pots esperar bastants corbes!

Experiència:

  • Experiència d'almenys 3 anys en un lloc similar al descrit en l'oferta.
  • Experiència en la gestió de CRM (Hubspot, Salesforce, Pipedrive, etc)
  • Experiència d'almenys 1 any en un lloc de vendes
  • Experiència en la gestió de grans comptes per a productes o serveis de caràcter digital
  • Alta capacitat d'adaptació en entorns de ràpid creixement
  • Nivell d'anglés fluid 


Avís sobre l'ús de cookies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a oferir els nostres serveis. Si continues navegant, considerarem que acceptes el seu ús. Per més informació consulta la nostra política de cookies.