Digital Analyst & CRO Manager

Sesame | València

Inscripcions tancades

Busquem a algú que siga apassionat/a del mesurament i l'optimització, amb àmplia experiència en el mesurament de campanyes de màrqueting, especialment dirigides a eines Saas. 

Funcions

👨‍💻👩‍💻 Què faràs en Sesame?

  • Definir l'estratègia de mesurament digital, la seua implementació tècnica i la posterior anàlisi, extraient KPI’s significatives que ajuden al creixement de negoci.
  • Definir mètriques i kpis que ajuden a l'optimització de l'adquisició de clients, especialment el ràtio de conversió i el cost d'adquisició de client.
  • Dissenyar, executar i analitzar experiments de testing A/B dirigits a millorar les mètriques de màrqueting principals.
  • Mantindre i millorar la implementació tècnica de les eines analítiques actuals: Google Analytics, Google Tag Manager, Optimize, Facebook Ads i integració amb Hubspot CRM, principalment.
  • Investigar i implementar noves eines digitals per a afrontar els nous reptes de l'empresa.
  • Proporcionar informació detallada i fiable als equips de producte, màrqueting i vendes per a millorar els fluxos de treball. 
  • I el millor del repte és que no estaràs sol@ en això🤜🤛 Treballaràs braç a braç amb l'equip de Data.

Requisits

🤓Què esperem de tu?

Per a nosaltres és imprescindible que:

  • Que tingues facilitat i interés a aprendre coses noves, així com una necessitat vital per millorar les coses i plantejar-te l'estat actual de l'eina i el seu codi.
  • Que sàpies treballar en equip, comunicar-te i expressar-te.
  • Que sàpies adaptar-te als canvis. Som una startup així que… pots esperar bastants corbes!

A nivell tècnic👨‍💻👩‍💻 és indispensable que tengas:

  • Mínimo 2-3 años de experiencia trabajando en proyectos con estrategia de medición e implementación de herramientas de analítica.
  • Conocimiento profundo de diferentes plataformas de analítica (Google Analytics, Amplitude…) y una gran capacidad para analizar y utilizar los datos para tomar decisiones.
  • Experiencia en la definición e implementación de planes de medición analítica en diferentes plataformas, tanto web como de aplicaciones móviles.
  • Conocimiento avanzado de Google Tag Manager.
  • Experiencia en la implementación de experimentos de medición y tests A/B.
  • Apasionado/a de los datos, con excelente capacidad analítica y acostumbrado/a a trabajar con equipos de marketing y ventas

Avís sobre l'ús de cookies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a oferir els nostres serveis. Si continues navegant, considerarem que acceptes el seu ús. Per més informació consulta la nostra política de cookies.