Administratiu/va de vendes (amb certificat de discapacitat ≥33%)

Fundación Adecco | Puçol

Inscripcions tancades

Tens experiència com a administratiu/a en departaments de venda/atenció al client? T'interessa un treball a jornada completa? Contínua llegint aquesta oferta!

Des d'empresa d'alimentació situada a Puçol, requereixen d'un perfil d'administratiu/o de Vendes i atenció al client.


Descripció

Perquè creiem en el Talent i no en les etiquetes estem compromesos amb la no discriminació per raó de raça, edat, sexe, estat civil, ideologia, opinions polítiques, nacionalitat, religió, orientació sexual o qualsevol altra condició personal.

Aquests són els nostres principis, els que guien la nostra manera d'actuar, la nostra manera de ser, d'entendre i liderar el mercat laboral.

Funcions

  • Seràs responsable de tota l'administració de vendes per a atendre correctament els clients.
  • Rebràs i gestionaràs comandes de venda i modificacions fent un seguiment constant.
  • T'asseguraràs que els documents de venda arriben al client a temps.
  • Manejaràs qualsevol tipus d'incidència en el procés de venda i donaràs suport a altres departaments si és necessari.
  • També seràs responsable de la gestió de dades en el nostre sistema, la qual cosa implica: registrar reclams i gestionar rebutjos del client, així com generar, consultar i modificar factures de venda.

S'ofereix

  • Contractació a Jornada Completa
  • Contracte Estable
  • Pertànyer a important companyia del Sector Alimentació

Requisits

  • Posseir certificat de discapacitat d'almenys >33%.
  • Experiència prèvia com a administratiu/a en departaments de venda i atenció al client.

Avís sobre l'ús de cookies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a oferir els nostres serveis. Si continues navegant, considerarem que acceptes el seu ús. Per més informació consulta la nostra política de cookies.