Tècnic/a de gestió d'avaries (anglés i/o alemany)

Adecco | València

Inscripcions tancades

Treballaràs en una de les asseguradores líders més experimentades en garanties per a vehicles en tota Europa, amb més de 40 col·laboracions amb fabricants i importadors i amb més de 23.000 associats.

Formaràs part una reconeguda empresa per la seua àmplia gamma de serveis i els seus més de 50 anys d'experiència en el mercat, que es distingeix per la seua clara orientació al client i alta qualitat dels serveis prestats gràcies al seu sòlid equip de col·laboradors dedicats que treballen dia rere dia amb entusiasme i passió per a oferir el millor servei als seus clients.

Col·laboraràs amb les millors marques de vehicles del món: Ducati, Harley Davidson, Lexus, Porxo, Mercedes, BMW…

Rebràs una formació de 3 – 4 setmanes en la seua seu central (Alemanya) perquè pugues desenvolupar les teues funcions de manera excel·lent.

Funcions

  • Gestionaràs diàriament les sol·licituds de garantia tramitades pels teus clients i col·laboradors.
  • Confirmaràs les avaluacions que el suport tècnic sol·licite, informant els clients dels serveis que oferiu com a empresa via telèfon/e-mail/web.
  • Seràs responsable de l'acceptació i emplenament dels comunicats d'avaries en el sistema.
  • Decidiràs de manera autònoma sobre l'execució de la majoria de les reparacions.
  • Seràs responsable de la comprovació i liquidació de les factures d'avaries.
  • Contribuiràs a la digitalització dels processos duts a terme en l'empresa

S'ofereix

  • Tindràs un horari de Dilluns a Divendres de 9.00 a 18.00
  • Gaudiràs del Model híbrid de teletreball/presencial
  • Seràs el teu propi/a responsable (el teu cap viu molt molt lluny!)
  • Començaràs ja contracte indefinit
  • Salari europeu i altres beneficis (>35.000€ brut/any)

Requisits

  • Tens formació com a Mecànic/a / Tècnic/a en automoció amb experiència en un taller mecànic més de 3 anys.
  • Tens un nivell mitjà REAL d'alemany i/o anglés (a més d'espanyol nivell natiu), per a poder oferir el millor suport a clients i col·laboradors.
  • Tens experiència a nivell usuari de MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Gràcies al teu caràcter comunicatiu i la teua orientació al client, gaudeixes mantenint un intercanvi estret amb els teus clients per telèfon.
  • Valores poder consolidar-te en un projecte que et convertisca en un referent per als altres col·laboradors del teu equip i de la teua empresa.
  • Tens un alt nivell de compromís i valores un ambient de treball amb orientació al detall i a resultats.
  • Estàs acostumat/a a un entorn metòdic, organitzat i amb un alt acompliment en la priorització d'activitats.

Avís sobre l'ús de cookies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a oferir els nostres serveis. Si continues navegant, considerarem que acceptes el seu ús. Per més informació consulta la nostra política de cookies.